czwartek, 2 maja 2013

Cześć! Cześć! Cześć!

Z góry przepraszam, że tyle mnie nie było, ale miałam ostatnio problemy z dodawaniem zdjęć ( i nie wiem czy dalej nie mam). Chcecie post o piercingu? Albo jakiś Live Chat? 
W piątek miałam już tragusa - jestem bardzo zadowolona, jutro mam występ (stresuję się cholernie!). A od poniedziałku zaczyna się dużo w szkole - poprawy, sprawdziany uff...

Od wczoraj tzn. 1 maja, miałam zacząć się odchudzać i co na razie najbardziej mi wychodzi to rezygnowanie z coli i innych napojów. Piję wodę, zieloną i miętową herbatę, w południe wypiłam jedynie kawę.
B. "zaprosił mnie na randkę" dziś wieczorem, więc pewnie coś zjemy, ale... spalę to!


*****************************************************************************
Ok. 2 h potem:
Wróciłam właśnie ze sklepu, bo musiałam po coś ważnego wyjść, dodatkowo kupiłam dużą butelkę kefiru, muesli i dwie paczki owsianek z Lidla polecanych przez blogerki, zaraz spróbuję! :)


Co u Was? Jak poszły testy?

i ostatnio moja ulubiona piosenka :) :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz