środa, 3 kwietnia 2013

03/04/2013

Hej kochane! Po dłuższym czasie wracam z kolejnym postem. Ostatnio trafiłem na piosenkę Rihanny. Uwierzcie mi nie wiem czy jest nowa czy stara. Ale przyznaje urzekła mnie. Mamy już za sobą święta i tą gonitwę za różnymi sprawami związanymi z Wielkanocą. Moje święta spędziłem w gronie rodzinnym poznając dalszą rodzinę ze strony mamy. Kilka dni wcześniej skończyłem czytać "Delirium" E-book znajdziecie tu... Książkę zaliczam do jednych z bardziej udanych i wciągający.
Wracając do tematu szkoły zostało mi 16 dni więc od maja poświęcę się pracy na blogu przez 24 h. Wpisy będą pojawiać się regularnie nie jak dotychczas. Po za tym w piątek wraz z Marysos idziemy na koncert Lilly Hates Roses. Zapowiada się udany wieczór w doborowym towarzystwie. Na pewno zdjęcia z wypadu pojawią się na blogu w kolejnych wpisach. 
Więc kochane życzę wam miłego wieczoru i dobrej książki w tę cudowną noc. Do zobaczenia...
P.S Zdjęcie z 29 listopada 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz