niedziela, 21 kwietnia 2013

21.04.2013

Hej!  Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale w ostatnich dniach szkoła i przygotowania do występu pochłaniały mnie maksymalnie. Już od wtorku egzaminy i w sumie, nie wiem co mam już myśleć, miałam od początku kwietnia się przygotowywać, a wychodzi na to, że jest ostatni dzień weekendu przed egzaminami, a ja porobiłam jedynie kilka zadań. Ratują też nas trochę nauczyciele - wzory z matematyki do zaliczenia przed egzaminem (w pierwszy dzień klasie nie poszło najlepiej, a w drugi napisałam bezbłędnie, tylko trzeba było odjąć pół stopnia za drugi dzień), pojęcia z historii (chyba moja pierwsza piątka! :] ).

Z tego miejsca chciałabym Wam również podziękować, za komentarze i za to, że jest już Was coraz więcej.
Życzę Wam dużo szczęścia i wiary w siebie, bo pod koniec roku się to przyda! :)

P.S Stare zdjęcia moich kaktusików :D


love love,
Martyna :3

3 komentarze:

  1. Uwielbiam kaktusy, kiedyś nawet hodowałam je z nasion, ale to były daaaawne czasy:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki za Twoje egzaminy! Dasz radę, na pewno nie będzie tak strasznie :D
    Srodkowy kaktus najfajniejszy :D

    +obserwujemy? daj u nas znac :)
    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. środkowe są bodajże z Biedronki :) Obym dała! Achh :D

      Usuń