piątek, 23 sierpnia 2013

23.08.2013

Hej kochani! Dziś właśnie wróciłem po dwóch tygodniach od M. Zaliczam ten czas do najlepiej spędzonego wte wakacje. Każdy dzień spędzaliśmy aktywnie. Jak nie sesje zdjęciowe to spotkania ze znajomymi czy też koncerty, które zapadną mi w pamięci do końca życia. Właśnie dla takich chwil jakie spędziłem z M. wiem, że żyje i właśnie takie chwile dodają mi energii.
Od M. pożyczyłem również dwie książki, które mam zamiar przeczytać w jak najkrótszym czasie i dogłębnie je przemyśleć. Książki, które pożyczyłem to dramaty, które uwielbiam.

-"Dziecko" autorstwa T.L.Hayden 
-"Vida" autorstwa P.Engel

Życzę wam kochani dobrej nocy i tak cudownych chwil jak moje...

xoxo

1 komentarz:

  1. najważniejsze, że czas zaliczasz do udanych - bo życie mamy tylko jedno :)

    OdpowiedzUsuń