piątek, 6 września 2013

50 Facts About Me

Witam was gorąco : ) Przeglądając różne blogi natrafiłem na blog MADLLIN. Spodobał mi się post "50 faktów o mnie", sam postanowiłem coś takiego zrobić. Więc zapraszam do przeczytania oraz czy sami myślicie o czymś takim(?).

1.Uwielbiam siedzieć i oglądać seriale m.in.:"Plotkara", "Kochanki", "Internat", "TVD", "Czarodziejki".
2.Co jakiś czas usuwam facebook'a i po jakimś czasie od nowa go zakładam. 
3.Uwielbiam koty a zwłaszcza te czarne i rude.
4.Zawsze jak piszę sms'a i kończę zdanie stawiam "..."
5.Nie cierpię programów typu "Dlaczego ja".
6.Polubiłem ostatnio "Ekipę z New Jersey" oraz "Catfish".
7.W mojej głowie jest wiele pomysłów, które staram się realizować. 
8.Boję się domów, które posiadają nawet jedno piętro - jest to przerażające a zwłaszcza w nocy.
9.Cieszę się gdy ktoś mnie chwali za to co robię. 
10.Uwielbiam strony typu Weheartit.
11.Kocham gotować ale tylko dla bliskich i dla siebie.
12.Moją ulubioną liczbą jest ósemka.
13.Kocham czytać książki oraz je kupować w sporych ilościach. 
14.Nie raz porównuje się do Phoebe Halliwell.
15.Potrafię tygodniami słuchać jedne piosenki, aż rozboli mnie głowa od tego.
16.Uwielbiam Alysse Milano.
17.Ulubionym serialem z dzieciństwa są "Czarodzieki".
18.Jeśli bym mógł mieć moc chciałbym aby było to jasnowidzenie albo spowalnianie molekuł. 
19.Jestem lekko szurnięty - w tym dobrym sensie.
20.Pisałem artykuły na stronę foto-modeling.net
21.Martynę znam od dziecka.
22.Nienawidzę niebieskiego koloru na ścianach - unikam go nawet na ubraniach.
23.Pokochałem również Ariana Grande za jej głos.

24.Zawsze chciałem zostać aktorem albo psychologiem.
25.Posiadam dwa psy i jedną rybkę.
26.Podobają mi się u kobiet kolorowe włosy czy też same końcówki.
27.Uwielbiam kolczyki czy też tatuaże lecz sam owych nie posiadam. 
28.Lubie wspólne imprezy ze znajomymi.
29.Potrafię słuchać "Lordi" a na drugi dzień słucham jakiś pop.
30.Często wątpię w swoje możliwości lecz mam bliskie osoby, które potrafią udowodnić iż coś potrafię. 
31.Boje się oczu zdechłych ryb oraz węży, nawet tych malutkich i niejadowitych.
32.Nienawidzę horrorów a zwłaszcza o psychopatach - moja wyobraźnia działa.
33.Kocham książki Kinga.
34.Wieku 13 lat przeczytałem cały "Dziennik nimfomanki". 
35.Uwielbiam mitologie grecką oraz magię. 
36.Kocham książkę pt."Dracula" - marzy mi się w niebieskiej okładce.
37.Uwielbiam czerń i prze pewien okres czasu ten kolor przeważał w mojej szafie. 
38.Nie cierpię sprzątać swojego pokoju. 
39.Wobec najbliższych jestem szczery aż do bólu.
40.Mam pecha co do telefonów komórkowych.
41.Nie rozumiem ludzi zbierających znajomych na facebook'u.
42.Jestem zodiakową Panną. 
43.Chciałbym kiedyś w życiu pojechać na koncert Rihanny.
44.Powiadają iż jestem za chudy jak na swój wiek i wzrost. 
45.Jestem posiadaczem prawo jazdy - nie czuję się jakoś wyjątkowo. 
46.Lubię pomagać innym. 
47.Uwielbiam kawę. 
48.Uwielbiam zdjęcia gdyż są tam uchwycone najlepsze chwile z życia. 
49.Uwielbiam truskawki i czekoladę. 
50.Nie rozumiem hejterów.
Właśnie poznaliście 50 faktów o mnie. Mam nadzieję iż wam się spodobało. Do zobaczenia wkrótce. Idę się pakować do M. :)


2 komentarze:

  1. Jej najlepsze jest to, że przy każdym fakcie o Tobie, dopasowywałem fakty o sobie :D


    XOXO
    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ariana Grande tez ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń