piątek, 15 listopada 2013

Co oglądam? Czyli filmy, które kocham i polecam #3

Cześć. Będzie to kolejny post typu "co oglądam". Muszę się wam przyznać iż tego typu posty zbliżają mnie do was w jakimś stopniu gdyż wiecie co lubię oglądać. Mam nadzieję iż wam się podoba w komentarzach jeśli chcecie napiszcie swoje propozycje filmowe może jakiś tytuł przykuje moją uwagę i z chęcią obejrzę.
Na pierwszy ogień idzie film pt."Intruz". Tak jest to kolejny film na podstawie książki, który bardzo mnie zafascynował. Film gatunku romans/sf/thrillre chociaż dla mnie samego jest to romans z elementami sf chociaż nie ma co liczyć na jakiś wielkich kosmitów. Film podbił moje serce tym, że główna bohaterka posiada dwie osobowości, które na początku walczą ze sobą a później jakby współgrają. Film w sam raz na zbliżające się zimowe wieczory we dwoje. 

Kolejnym filmem, do którego wracam od niepamiętnych czasów jest "Nieodparty urok". Film pokochałem za świetną rolę Sarah Michelle Gellar, którą pokochałem za rolę Weroniki oraz Buffy. Film również pokazuje nam czym jest prawdziwa miłość co uwielbiam w takich filmach. W filmie jest również szczypta magi, którą osobiście uwielbiam.
Trzecim filmem jest "Kolekcjoner". Jest to film z 2012 do tego horror więc siedziałem z poduszką i oglądałem i powiem wam, że się nie zawiodłem ani nic w tym stylu. Kolekcjonera pokochałem za to, że działa na ludzką psychikę i daje do myślenia, dla mnie nie był to jeden z tych horrorów, w którym latają po lesie i giną po kolei przez jakiegoś morderce czy też potwora. W tym filmie odkrywamy psychikę mordercy krok po kroku. 
I ostatni film w tym miesiącu, który wam polecam jest "X-Men Geneza: Wolverine". Ogólnie od dziecka uwielbiam X-menów więc nie było w tym nic dziwnego iż owy film znalazł się na liście moich ulubionych i polecanych. Ogólnie należę do osób, które uwielbiają Wolverina oraz z chęcią zagłębiają się w jego historię życia. 
Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję iż któryś z filmów spodoba się również wam. Z chęcią porozmawiam z wami na temat filmów czy też literatury. 
xoxo

2 komentarze: