poniedziałek, 11 lutego 2013

Torebka Smoothy Black - misswish ( zniżka dla Was)

Hej! Jak już wiecie od jakiegoś czasu współpracujemy z internetowym sklepem misswish.pl .
Szukając ostatnio torebki, przypomniałam sobie o rabacie i w gruncie rzeczy to też mnie skusiło na jej kupno. Wybrałam torebkę Smoothy Black. Teoretycznie jest dość klasyczna, ale jej podstawa jest cała w ćwiekach :)
Dzisiaj ją dostałam i szczerze mówiąc - byłam zaskoczona, bo przypuszczałam, że będzie mniejsza, ale to akurat mi nie przeszkadza, wręcz - cieszy :) Jutro pojawi się z nią pierwszy outfit :) Co o niej sądzicie? (przepraszam za jakość zdjęć)
Jeśli spodobała się Wam, bądź jakaś inna, to przypominam, że Wy również macie rabat. Przy zakupie wystarczy wpisać kod:  MODOWE20
Ten kod jest kodem zniżkowym na 20% dla Was wszystkich :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz